Звіт опікунів шкільного клубу підприємництва
1. Область - Чернівецька
2. Назва навчального закладу - Заставнівська загальноосвітня школа I-IIIст.
3. Контактні дані навчального закладу (поштова адреса, електронна адреса, контактний телефон) 59400 м . Заставна, вул. Незалежності, 112а ..
…… zastzosh@mail.ru ……… тел..2-13-54 …
4. Назва шкільного клубу підприємництва - КРЕП (креативні раціональні Енергійні підприємливі)
4. Назва шкільного клубу підприємництва - КРЕП (креативні раціональні Енергійні підприємливі)
5. Дата заснування ШКП - 24.10.2012……………………………………..
6. Імена опікунів ШКП - Матейчук Тетяна Вікторівна - вчитель економіки, Чередюк Оксана Василівна – практичний психолог
7. Кількість учасників ШКП - 10
8. Час проведення засідань (напр. кожної середи, кожного другого вівторка місяця).щосереди
9. Реалізовані заходи ШКП
№
|
Дата проведення
|
Назва заходу
|
Мета заходу
|
1
|
01.11.2012
|
Заняття з ІКТ. Робота в Інтернеті. Процедура доступу до інформаційної мережі. Правила безпеки онлайн. Робота в блозі.
|
Ознайомлення учнів з формами щодо збереження конфіденційності.
|
2
|
07.11.2012
|
Стимуляційна гра «Книжкова фабрика»
|
Ознайомлення з поняттям продуктивність; розуміння того, як інвестиції, розподіл праці можуть збільшити продуктивність; згуртування колективу.
|
3
|
07.11.2012
|
Групове профконсультування «Усвідомлений вибір професії – як запорука життєвого успіху» Тест «Профіль зацікавлень»
|
Активізувати процес самопізнання; сприяти усвідомленню взаємозв’язку між особистими цілями та професійним вибором. Допомогти учням у визначенні своїх інтересів, як основу професійного визначення
|
4
|
15.11.2012
|
Стимуляційна економ. гра «Яблуко»
|
Ознайомлення учнів з поняттями ринок, ринкова ціна, ринкова рівновага
|
5
|
22.11.2012
|
Групове профконсультування «Що таке портфоліо» Складання портфоліо
|
оцінювання та представлення учнями власного процесу навчання, здобутків; усвідомлення власних досягнень і недоліків.
|
навчитися виконувати різні ролі в команді
| |||
6
|
28.11.2012
|
Групове профконсультування. Вправа «Життєві ситуації, якими я пишаюся». Психодіагностика «Тест Шайна» (моя кар’єра)
|
Допомогти учням краще пізнати свою особистість визначитися з майбутньою професією.
|
7
|
05.12.2012
|
День професій. Презентація професій батьків.
|
Ознайомити з різноманітністю професій та їх специфікою.
|
8
|
12.12.2012
|
Групове профконсультування «Типологія особистості і майбутня професія». Психологічна гра «Сенсорна типологія»
|
Допомогти учням краще пізнати свою особистість визначитися з майбутньою професією.
|
9
|
Протягом грудня
|
Індивідуальне консультування. 1. Психодіагностика комп. тест. визначення типу професійної спрямованості за Голландом.
2. Рекомендації
|
Допомогти учням краще пізнати свою особистість визначитися з майбутньою професією.
|
10
|
21.12.2012
|
Групове консультування «Риси підприємливої особи».
Екскурсія на приватне підприємство.
|
Визначити риси підприємливої особи.
|
11
|
28.12.2012
|
Бізнес-проект «Новорічна ярмарка»
|
На практиці показати учням організацію роботи ринку. Ознайомити з поняттями попиту, пропозиції.
|
12
|
16.01.2013
|
Заняття-тренінг «Інтернет-етика»
|
Домогтися засвоєння учнями основних правил Інтернет – безпеки та Інтернет – етики
|
10. Заплановані заходи ШКП
№
|
Дата проведення
|
Назва заходу
|
Мета заходу
|
1
|
23.01.2-13
|
Групове профконсультування. Особистісні якості і підприємницька діяльність.
Критерійний покер «Риси підприємливої особи».
Тест «Чи я зможу це зробити?»
|
Познайомити учнів з терміном ”підприємництво”; навчати їх орієнтуватися в різноманітних сферах бізнесу; виховувати наполегливість у досягненні поставленої мети.
|
2
|
30.01.2013
|
Лекція Підприємець і підприємництво. Закон України «Про підприємництво»
Гра з кур’єром XY
Підприємливість у плануванні кар’єри
Анкетування «Моя кар’єра»
|
Дати учням поняття про нормативно-правову базу підприємництва ; підприємницький дохід.
Розвивати аналітичне мислення ; виховувати почуття відповідальності.
|
3
|
13.02.2013
|
Інтерактивна гра «Фабрика іграшок»
|
Ознайомити з основами бізнес-планування, технологією розробки бізнес-плану.
|
4
|
06.-07. 03. 2013
|
Втілення бізнес-проекту «Приємні дрібниці».
|
На практиці показати сутність та функції бізнес-плану.
|
5
|
13.03.2013
|
Заняття-лекція «Менеджмент у підприємницькій діяльності».
Профконсультування. Стилі керівництва.
Гра Особистісні цінності»
|
Сформувати в учнів поняття про сутність підприємництва або підприємницької діяльності; з’ясувати, які основні функції виконує підприємець.
|
6
|
20.03.2013
|
Інтерактивна гра «Фабрика іграшок»
|
Зрозуміти, які характерні риси притаманні людині, схильній до підприємницької діяльності;
|
7
|
03.04.2013
|
Планування підприємницької діяльності. Ідеї для бізнесу.
Тест на креативність
|
Познайомити учнів з специфікою планування підприємницької діяльності; навчати їх орієнтуватися в різноманітних сферах бізнесу ; виховувати наполегливість у досягненні поставленої мети; розвивати креативність.
|
8
|
10.-17. 04. 2013
|
Заняття-Рекламна політика фірми. Інтернет-маркетинг для організації рекламної кампанії бізнесу.
Гра «Сashflow»
|
Ознайомити з змістом маркетингової діяльності, функцією маркетолога
|
24.04.2013
|
Ефективна реклама – запорука успіху. Креатив у створенні ефективного рекламного звернення. Створення реклами клубу, виробів.
|
Ознайомити учнів з
Розвивати креативність
| |
08.05.2013
|
Тренінгове заняття «Мистецтво планування часу: правильна постановка власних цілей»;
Гра «Сashflow»
|
Розвивати вміння вибирати і приймати рішення; ознайомити з принципами ефективного використання часу і відношення до нього.
| |
15.05.2013
|
Тренінгове заняття Самовизначення і самопізнання
«Чотири вуха» Ван-Туна
|
Розвивати впевненість у себе; вміння робити вибір у особистісному просторі;
вміння передбачати ризик, навчитися його оцінювати, а не уникати; допомогти учню глибше пізнати себе
| |
22.05.2013
|
Захист прав споживачів в Україні.
Бізнес – екскурс по програмі «Що в упаковці».
|
Ознайомити учнів з правами споживачів.
| |
вересень
|
Самоменеджмент: як досягти успіху..
Оновлення портфоліо, складання резюме.
|
Навчати учнів правильно поводитися під час працевлаштування; набувати навичок само презентації.
Розвивати навички спілкування ; виховувати вміння спокійно ставитися до невдач
| |
жовтень
|
Групове профконсультування. Профорієнтація в сфері бізнесу і фінансів
|
Діагностика професійної спрямованості учнів.
| |
листопад
|
«Алгоритм власної справи.» Зустріч з успішним підприємцем
|
Познайомити учнів з алгоритмом власного бізнесу ; навчати правильним діям під час започаткування бізнесу ; виховувати пошану до людей, які працюють в різних сферах бізнесової діяльності,
| |
грудень
|
Складання професіограм професій сфери бізнесу і фінансів.
|
Познайомити учнів з професіями, які з’явилися не так давно.
Дати визначення поняттю «Професіограма»;познайомити учнів з правилами складання характеристики професії; розвивати уміння співвідносити свої якості з вимогами професії, яку обирають.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар