середа, 21 листопада 2012 р.

Ринок.

Сьогодні на занятті ми дізналися про ринок.
Вчилися "граючись" - переглядали мультфільм,  потім грали у веселу гру "Ринок", де продавали і купували яблука.








Опираючись на отриманий досвід у грі, визначали риси підприємливої особи.

 Сценарій заняття
1. Вступне повідомлення "Що таке економіка?"
2. Перегляд мультфільму "Азбука грошей" С.9 http://www.youtube.com/watch?v=i4jMJCD_tx4&list=PLB4C6C4B412854CF7
3. Обговорення
4. Мозковий штурм "Як ринок вирішує основні проблеми економіки".
5. Симуляційна гра "Яблуко" (за матеріалами проекту)
6. Висновки гри - ознайомлення учнів з основними поняттями теми "Ринок"
   6.1. Попит і пропозиція.
   6.2. Як формується ринкова ціна.
   6.3. Що таке ринкова рівновага.
7. Вправа - підсумок "Риси підприємливої особи".


середа, 14 листопада 2012 р.

Профконсультування

Сьогоднішня зустріч відбулася у форму профконсультування.
Ми ознайомилися з поняттям "портфоліо", його призначенням.
Спробували самостійно розробляти дизайн власного портфоліо. Це виявилося нелегко, адже потрібно добре "покопатися в собі", щоб виявити свої сильні сторони, якості тошо.
Але найбільше задоволення принесла гра "Cashflow". Спочатку було досить складно зрозуміти правила, але згодом, переглянувши відео правила,  гра налагодилась, заважав лише мовний барєр (гра на польській мові).

Сценарій зустрічі
1. Інформаційне повідомлення психолога "Портфоліо. Ознайомлення з портфоліо. Розділи портфоліо".
2. Наведення прикладів складання портфоліо.
3. Розробка дизайну власного портфоліо. Робота в блозі.
4. Гра "Cashflow"
    4.1 Історія виникнення
      4.3. Власне гра 
5. Рефлексія.




середа, 7 листопада 2012 р.

ВІДБУЛОСЯ ЧЕРГОВЕ ЗАСІДАННЯ ШКІЛЬНОГО КЛУБУ ПІДПРИЄМНИЦТВА

На третьому засіданні клубу засобами гри ми працювали над згуртуванням колективу та знайомилися з основними економічними поняттями.




Гра "Книжкова фабрика"
Також у процесі групового консультування члени клубу склали свій профіль зацікавленнь.





Сценарій зустрічі1. Вступне слово керівника.
2. Прийняття правил роботи у групі.
3. Ознайомлення учасників клубу з планом роботи.
4. Гра на згуртування колективу "Книжкова фабрика".
  4.1) Поділ учнів на групи.
  4.2.)Ознайомлення з правилами і умовами гри.
   4.3) Робота в групах.
   4.4.) Аналіз діяльності груп.
5. Висновок про ефективність роботи і фактори, що на неї впливають.
6. Профорієнтаційний тест "Профіль зацікавлень".
7. Рефлексія.

пʼятниця, 2 листопада 2012 р.



Закінчилась II сесія підготовки шкільних лідерів у рамках міжнародного проекту "Шкільна академія підприємництва".


Під час навчальногог тренінгу ми розширили свої знання з ІКТ, набули практичних навичок роботи у блозі, отримали багато корисної інформації щодо професійного консультування, ознайомились з комплексом діагностичних методик.


Заняття були змістовними, насиченими, практично спрямованими.

У ході симуляційних ігор "XY" та "Cash flow" ми практично ознайомилися з технологіями, що активізують мислення, з активними методами у навчанні підприємництву, різними вправами на підготовку учнів до ролі підприємця.


четвер, 1 листопада 2012 р.

Організація роботи шкільного клубу підприємництва"

Сьогодні відбулося наше друге засідання.на якому ми обговорили найважливіші питання щодо фунціонування нашого клубу.


Сценарій заняття.
1. Вступне інформаційне повідомлення "Ознайомлення з поняттям ЛОГОТИП".
2. Робота в групах - розробка логотипу.
3. Конкурс-презентація логотипів - наробок учнів.
4. Прийняття логотипу клубу.
  4.1) Трактування назви - 
   4.2) Символіка зображень:
  


Дерево- це наш "бізнес";

Хлопчик - це ми, юні підприємці, які поливають своє дерево-"БІЗНЕС" (тобто вкладають у свій бізнес порівняно невеликі кошти, надіючись отримати гарний урожай-прибуток.


Книжка - символ школи, навчання.




.5.Вправа "Східний базар"
6. Прийняття статуту клубу.

четвер, 25 жовтня 2012 р.

ПЕРШІ КРОКИ

Тема : Створення шкільного клубу підприємництва Заставнівської ЗОШ I-IIIст.

24 жовтня 2012 року відбулося перше засідання клубу. Члени клубу сформулювали основні правила роботи, поділилися своїми ідеями та побажаннями, окреслили свої очікування від участі Україно-Польському  проекті "Шкільна академія підприємництва". 











Сценарій зустрічі.
1. Знайомство . Вправа "Таємниця мого імені".
 1.1 Вступна розповідь шкільних лідерів про мету і завдання польсько-українського проекту "Шкільна академія підприємництва".
 1.2. Інтерактивна бесіда з учнями про їхні очікування від участі у проекті.
2. Ознайомлення учнів з уставними документами, необхідними для функціонування клубу.
 2.1. Формулювання та прийняття основних правил роботи клубу.
 2.2. Розробка та ухвалення назви клубу - КРЕП.
 2.3. Основні вимоги щодо складання статуту клубу. (викор. компютерної презентації )
4. Д/з. - розробити проект статуту клубу.

середа, 17 жовтня 2012 р.

Польсько - український проект "Шкільна академія підприємництва"

З 14 по 17 жовтня 2012 року  на базі навчально-відпочинкового комплексу "Лімниця", що на Івано-Франківщині,  відбувся навчальний семінар-тренінг "Шкільна академія підприємництва". Проект відбувся за підтримки Польського осередку розвитку освіти.  У семінарі брали участь вчитель економіки  Матейчук Т.В. та практичний психолог Чередюк О. В.